جلسه شورای ساماندهی و جمع آوری متکدیان در شهرستان بوکان

جلسه ای پیرامون جمع آوری و ساماندهی متکدیان و کودکان کار با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، رئیس بهزیستی ، رئیس اورژانس اجتماعی، شهرداری و رؤسای جمعی از ادارات در محل فرمانداری بوکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان؛
مسعود شجاعی رئیس بهزیستی گفت: این اداره در کنار همه دستگاه های مسئول آمادگی کامل برای پیگیری امور مربوط به متکدیان و کودکان کار و خیابان را دارد و در چهارچوب وظایف قانونی خود همچون گذشته به ارائه خدمات لازم به این کودکان خواهد پرداخت.
 شجاعی در این جلسه ضمن ارائه عملکرد مقایسه ای خدمات ارائه شده به متکدیان و کودکان کار و خیابانی  در طول سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ و ۵ ماهه سال جاری افزود: ضروری است در جهت ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی، اعضای کارگروه با رویکرد فرهنگی، آموزشی، حمایتی و توانمندسازی به موضوع نگریسته و همکاری لازم در جهت بهبود خدمات به این گروه از جامعه داشته باشند تا این افراد در کنار خانوادهایشان بتوانند زندگی آرام داشته باشند.
در این جلسه در خصوص  ساماندهی متکدیان و بررسی و پیگیری کودکان کار و خیابانی توسط نمایندگان دستگاههای اجرایی گزارشاتی ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر 120350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد